23 Haziran 2011 Perşembe

Kolay gelsin ..

Görüyorum ..
Karanlık oysaki sadece ..
Dünyası olmuş onlarca âmânın ..
Bense korkuyorum ..
Yıpranmışlık bezginliği bitap hayatımın ..
Çelişkiler arası mekik dokuyan bilakis ..
Ellerim kollarım bağlı hayali bir iple misâl ..
Darp edilmiş kuşkularımın yanında dizginlenmiş duygularım ..
Binlercesine karışan onbinlercesi ..
Arasından sıyrılan sadece bir, belkide ikisi ..
Tek tek topluyorum anca meyvelerini ..
Tükenmişliğin uçurumuna sürüklenmiş vaziyetteyken ..
Elimde olanlar boşluk, yokluk, yalnızlık ..
Bi bakamki ne görem zenginlik müsvettesi ..
İkilemlerle boğuşan tekilliğim ..
Tekliğime karşı hayallerim ..
Ekip biçtiklerimin cetelesi tutulmuşcasına ..
Sorgulanan hatalarıma karşı gözden kaçan aksiliklerim ..
Kısmî mutluluklarımla birleşen timsah göz yaşlarım ..
Beni ben yapan müsvetteler ..
Çer çöpten ileri gidemicek kelek kelime topluluklarım ..
Tek tük çürük cümleler ..
Anlatmaya yetmiyor hayatımı çarpık manasız sözcükler ..
Şimdi topla hepsini tek tek bir bir ..
Ben anlamadım 25 sene boyunca ..
Sen anlamaya çalış tam 25 cümlede ..

Kolay Gelsin .. 

- Tayfun Karaca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder